نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 22:06

گردان فجر مسئولیت عملیات اغوار را به‌عهده گرفت/ واکنش حماس

گردان فجر مسئولیت اجرای عملیات ضدصهیونیستی در دره رود اردن را به‌عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان فجر با صدور بیانیه‌ای مسئولیت انجام عملیات ضدصهیونیستی در اغوار را به عهده گرفت.

گردان فجر در این بیانیه اعلام کرد: ما مسئولیت عملیات اغوار که توسط محمد یوسف زبیدات، قهرمان شهادت‌طلب، به انجام رسید را به عنوان پاسخ نخست به جنایت الخلیل برعهده می‌گیریم.

این گردان در ادامه افزود: دشمن بداند که ما عملیات‌های دیگری را نیز به انجام خواهیم رساند تا دشمن طعم تلخ حسرت و پشیمانی را بچشد و آبی بر آتش دل زنان پاکدامنمان باشد.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز به این عملیات ضدصهیونیستی واکنش نشان داد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در توئیتی نوشت: ملت و مقاومت قهرمان ما ضربات خود به ارتش اشغالگر و شهرک‌نشینان را ادامه خواهند داد و آنان را به پرداخت بهای جنایات بی‌پایان خود مجبور خواهند ساخت.

قاسم در ادامه افزود: این عملیات شهادت‌طلبانه جدید که توسط یکی از جوانان قهرمان در اغوار اشغالی به انجام رسید، پاسخی به جنایات اشغالگران در حق ملت ما و به ویژه جنایت اخیر آنان در حق زنان فلسطینی در الخلیل است.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به خانه مجری عملیات اغوار در روستای زبیدات در اریحا واقع در شرق کرانه باختری اشغالی، پدر و برادر وی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

گفتنی است عصر امروز یک مبارز فلسطینی در منطقه اغوار اقدام به تیراندازی هوایی ۳ گلوله توسط یک هفت‌تیر نمود و از محل عملیات گریخت. پس از پیگرد این مبارز فلسطینی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در روستای الزبیدات، میان نظامیان صهیونیست و این مبارز فلسطینی تبادل آتش صورت گرفت. در نتیجه این تبادل آتش یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد و جوان فلسطینی که این عملیات ضدصهیونیستی را انجام داده بود به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487191

مهمترین اخبار ایران و جهان: