نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 19:29

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ژاپن در ست اول

تیم ملی والیبال ایران در مرحله فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفت و با وجود تلاشی که انجام داد دست اول را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا کارش برای قهرمانی سخت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله فینال مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت.

بهروز عطایی سرمربی تیم، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد طاهر وادی و محمدرضا حضرت پور را به میدان فرستاد.

ست اول؛ ۲۵ به ۲۰ به سود ژاپن

اولین امتیاز در شرایطی برای تیم ژاپن ثبت شد که توپ یک رفت و برگشت جذاب بین هر دو تیم داشت. هواداران ارومیه‌ای با هر توپ به شدت بازیکنان والیبال ایران را تشویق می‌کردند. در ست اول هر دو تیم بازی پایاپای ارائه دادند. هواداران با سوت‌های بی‌امان و تشویق‌های مکرر یار هفتم ملی‌پوشان والیبال شده بودند. اولین وقت استراحت فنی با برتری ایران همراه بود اما ژاپنی‌ها در دقایقی از بازی توانستند اختلاف امتیاز را به عدد ۳ برسانند و ژاپن با برتری ۱۶ بر ۱۳ به وقت استراحت فنی دوم برساند. در ادامه هماهنگی خوب بازیکنان اختلاف امتیاز را به یک رساند، هواداران ارومیه‌ای بی وقفه بازیکنان ایران را تشویق می‌کردند. در لحظات پایانی بازی، باز هم ژاپن اختلاف امتیاز را به عدد ۳ رساند و سرمربی ایران تقاضای وقت استراحت گرفت.

ادامه دارد...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470147

مهمترین اخبار ایران و جهان: