نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1403 - 19:42

مظفری‌زاده: متوجه تماس کادرفنی برای تعویض‌ها نشدم

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: در هنگام تعویض‌ها، من متوجه نشدم که کادرفنی با کسی تماس گرفته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید مظفری‌زاده پس از تساوی بدون گل تراکتور مقابل استقلال گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. بازیکنان ما در کار تیمی خیلی خوب و متمرکز کار کردند و در نیمه دوم بویژه 20 دقیقه پایانی فشار آوردند و موقعیت‌های خوبی خلق کردند اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و بازی مساوی شد و امیدواریم که در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درباره ناراحتی و اعتراض هواداران تراکتور که امروز در بازی استقلال هم تکرار شد، گفت: بدرفتاری از هواداران‌مان ندیدم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم. هواداران ما خونگرم هستند، شما ببینید در شلوغ‌ترین بازی‌ها با نظم به ورزشگاه آمدند و از آنها ممنون هستیم و مورد خاصی امروز ندیدیم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: با توجه به اینکه کنار زمین هستیم خیلی به صحنه‌ها مسلط نیستیم و نمی‌توانم نظری بدهم اما در صحنه برخورد، شجاع از شدت برخوردی که صورت گرفت، صحنه خطرناکی بود و دندان شجاع در این برخورد لق شد.

مظفری‌زاده درباره مصدومیت صفا هادی گفت: هادی کشیدگی خفیفی در تمرین پیدا کرد که پزشگان تشخیص دادند استراحت کند و مصدومیتش بیشتر نشود.

وی در پاسخ به این سوال که تعویض‌ها با تصمیم مطهری انجام می‌شود یا با مشورت با گل‌محمدی صورت می‌گرفت، چون به نظر می‌رسید از کادرفنی با  تلفن با کسی در تماس بودند، خاطرنشان کرد: آقای مطهری یک بار در نشست خبری گفتند که او مسئولیت فنی تیم را در اختیار دارند و به مسائل تیم مشرف هستند، من متوجه تماس یا صحبت کادرفنی با کسی نشدم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1707804

مهمترین اخبار ایران و جهان: