نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1403 - 20:23

پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول دیدار پرسپولیس و سپاهان با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که  نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

داور: بیژن حیدری

دقیقه 14: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 28: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 30: عبدالکریم حسن پس از نفوذ از سمت چپ، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مدافع پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه او با دفع بیرانوند به بیرون از زمین رفت اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه 42: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره 9 پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1707824

مهمترین اخبار ایران و جهان: