نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 11:58

۶۰ هزار اسکان موقت و اضطراری زائران مشهد در مساجد و حسینیه‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده اظهار کرد: مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است. ۶۴ ایستگاه و ‌موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محورهای منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است. ظرفیت اسکان تقریبا تکمیل شده و از مردم درخواست می‌کنیم هر ظرفیتی دارند در اختیار زائران قرار دهند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مساجد توسط قرارگاه هم محله امام رضا(ع) راهبری می‌شوند که کمک همشهریان را در خدمت گرفته و هم‌افزایی بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به زائران شکل داده‌ است.

احمدزاده عنوان کرد: در مواکب منتهی به مشهد ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی توزیع شده و خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود. ۱۱۰ نفر خواهر و برادر مبلغ و روحانی هم کار تبلیغ را انجام می‌دهند. ۵۰۰ برنامه سخنرانی، توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و توزیع ۵۰۰ هزار صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از جمله اقدامات ما بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500003

مهمترین اخبار ایران و جهان: