نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 17:01

ارائه تسهیلات بانکی به ۶۶۱ بانویِ کارآفرینِ کرجی

سرپرست فرمانداری کرج از تخصیص تسهیلات بانکی برای ۶۶۱ بانوی کارآفرین کرجی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج، ظهر امروز طی نشستی به منظور توسعه فضای اشتغال و کارآفرینی، با تاکید بر موضوع حمایت ویژه زنان سرپرست خانواده و تأمین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم، گفت: اعتباراتی در دور اول سفرهای ریاست جمهوری در موضوعات مختلف ویژه بانوان در نظر گرفته شد که با تلاش های صورت گرفته بخشی از آن محقق شده است. 

وی با اشاره به میزان اشتغالزایی ایجاد شده برای بانوان در شهرستان کرج، افزود: طبق مصوبات استانی از سهم تبصره ۱۶ و ۱٨ بنیاد برکت، صندوق کارآفریتی امید و... و تفاهم نامه فی مابین معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و صندوق کارآفرینی امید و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و حمایت از زنان کارآفرین طی ۳ سال اخیر اقدامات موثری در شهرستان کرج صورت پذیرفته است. 

این مقام مسؤول اضافه کرد: از بخش مصوبات سفرهای استانی در سال ۱۴۰۰ تعداد ٨۲۰ خانم و در سال ۱۴۰۱ نیز ۳۶۶ خانم در کرج از تسهیلات بانکی برای توسعه مشاغل خانگی برخوردار شده‌اند. 

رمضانی همچنین با اشاره به میزان تسهیلات کارآفرینی برای بانوان کرجی در ۶ ماهه سالجاری نیز گفت: ۶۶۱ نفر از بانوان کارآفرین کرج برای رونق کسب و کارهای خانگی تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: از مهمترین دغدغه بانوان کارآفرین به ویژه زنان سرپرست خانوارفروش محصولات و ایجاد بازارچه‌های مناسب، صادرات و حمایت دولت در بخش فروش و تضمین لازم برای حمایت از فعالیت‌های آنان است که در این زمینه راهکارهایی ارائه شده که امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501632

مهمترین اخبار ایران و جهان: