نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 15:27

تداوم روند کاهشی دما به مدت یک هفته در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تغییر الگوی جریانات از امروز روند کاهش دما آغاز شده و به مدت یک هفته این روند ادامه خواهد داشت.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد:: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تغییر الگوی جریانات از امروز روند کاهش دما پس از دو روز استقرار هوای گرم در سطح استان آغاز شده و به مدت یک هفته این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین کاهش دما طی روزهای یکشنبه و دوشنبه اتفاق خواهد افتاد، گفت: علاوه بر کاهش دما، از عصر روز جمعه با ورود یک سامانه ناپایدار به منطقه، ضمن افزایش ابر و رخداد مه، بارش باران آغاز خواهد شد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه این بارندگی‌ها طی روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده در سطح استان گسترده خواهد شد، بیان کرد: همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در جمعه شب در نواحی شمالی استان دور از انتظار نیست.

کوهی با تاکید بر رعایت توصیه‌های ایمنی خاطرنشان کرد: توجه به هشدار شماره ۴۳ سطح زرد توصیه می‌شود و همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489032

مهمترین اخبار ایران و جهان: