نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 17:04

زیبایی‌ها و عظمت اربعین حسینی برجسته‌تر شود

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان به خدمت رسانی اقشار و گروه‌های سنی مختلف به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: زیبایی‌ها و عظمت اربعین حسینی برجسته‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز به خدمت رسانی خالصانه و عاشقانه اقشار و گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسال، پیر و جوان به زائران راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: باید این رفتار به عنوان یک الگو در همه مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در پیچ حساس تاریخی، بار سنگینی بر دوش صالحان قرار دارد و باید آن را به مقصد برسانند، افزود: باید زیبایی‌ها و عظمت اربعین حسینی برجسته‌تر شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: دشمنان نمی‌توانند با با عظمت مراسم باشکوه راهپیمایی میلیونی و جهانی اربعین حسینی مقابله کنند، به همین دلیل نقاط قوت را ضعیف جلوه کرده و نقاط ضعف را برجسته می‌کند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر دستاوردهای قابل توجه نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند در حوزه‌های مختلف، این دستاوردها و نقاط قوت را پنهان کرده و به برجسته سازی برخی چالش‌های موجود بپردازد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستاوردهای اربعین حسینی گفت: زائران باید بعد از تجربه کردن این سفر، اخلاق و رفتار سیدالشهدا (ع) را سرلوحه زندگی شخصی خود قرار داده و در مواردی از جمله رعایت حجاب نیز تحول ایجاد شود، چون عاشورایی‌ها و اربعینی‌ها بی‌تفاوت نیستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490132

مهمترین اخبار ایران و جهان: