نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 11:50

جایگاه ششمی تیم ملی تنیس روی میز مردان با یک پله سقوط

تیم ملی تنیس روی میز مردان با یک پله سقوط نسبت به دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا، در رده ششم این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا امروز سه شنبه در بخش تیمی به میزبانی پیونگ چانگ کره جنوبی پیگیری شد.

در این روز از مسابقات تیم ملی تنیس روی میز ایران که با متحمل شدن شکست برابر چین تایپه در نخستین دیدار حذفی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازمانده بود، دیدارهای خود در مرحله رده بندی تیم های پنجم تا هشتم را برگزار کرد.

سنگاپور نخستین حریف تیم ملی تنیس روی میز ایران در این مرحله بود که ملی پوشان کشورمان موفق به شکست ۳ بر صفر این تیم شدند. در این دیدار نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی برای تیم ایران بازی کردند و موفق به شکست حریفان خود در دیدارهای انفرادی شدند.

در ادامه ملی پوشان تنیس روی میز ایران برای کسب جایگاه پنجم برابر ژاپن قرار گرفتند و مقابل این تیم با نتیجه 3 بر صفر متحمل شکست شدند. امیرحسین هدایی، سروش امیری نیا و افشین نوروزی ملی پوشان ایران در این دیدار بودند.

بدین ترتیب تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با یک پله سقوط نسبت به دوره قبل به عنوان ششم دست یافت.

تیم ملی تنیس روی میز ایران در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا که در قطر برگزار شد در جایگاه پنجم ایستاد و به همین واسطه در مرحله گروهی این دوره از مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد.

در چارچوب مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا و در بخش بانوان، تیم ملی ایران همچون دوره قبل در جایگاه نهم ایستاد و به این واسطه به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا تا ۲۰ شهریور در کره جنوبی پیگیری می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485976

مهمترین اخبار ایران و جهان: