نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 16:11

انتقاد رئیس فدراسیون هندبال از عدم حضور نمایندگان شهرستان‌ها در مجمع

رییس فدراسیون هندبال ضمن انتقاد از نبود نمایندگان شهرستان‌های استان زنجان در مجمع انتخاباتی گفت: شهرستان‌ها قلب تپنده ورزش هر استان هستند، حداقل باید ۵ تا ۶ نماینده از هر شهرستان در این مجمع حاضر می‌شدند که باید علت این موضوع بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ظهر امروز در مجمع انتخاباتی این رشته ورزشی در زنجان با اشاره به سومین سفر خود به استان زنجان اظهار داشت: امسال سال پر ترافیکی برای این رشته ورزشی در بحث مجامع انتخاباتی است.

 رئیس فدراسیون هندبال ضمن انتقاد از عدم حضور نمایندگان شهرستان‌های این استان در مجمع انتخاباتی گفت: شهرستان‌ها قلب تپنده ورزش هر استان هستند و حداقل باید ۵ تا ۶ نماینده از هر شهرستان در این مجمع حاضر می‌شدند که باید علت این موضوع بررسی شود. 

وی با بیان اینکه وضعیت استان در این رشته ورزشی به نسبت وضعیت بدی نیست و با وجود همه مشکلاتی که شنیدم روی برخی‌ها صحه می‌گذارم، افزود: با توجه به رای گیری که انجام شد، رییس هیات هندل استان بعد از مجمع انتخاباتی یک جلسه‌ای با خانواده هندبال استان برگزار کند و همه کسانی که امروز رای دادند و یا ندادند در یک فضای کاملا باز، مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

پاکدل با بیان اینکه ۲۲۲ ورزشکار سازمان یافته این رشته ورزشی در استان زنجان چندان آمار خوبی نیست، ادامه داد: در صورت جذب حامی مالی، تیم هندبال جوانان زنجان برای حضور در لیگ ۲ کشوری از پرداخت ورودی معاف می‌شود.

رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه فعالیت ۱۳ مربی و ۱۰ داور برای استان زنجان بسیار آمار پایینی است، افزود: امیدوارم در یک فضای همدلی تلاش مضاعفی صورت بگیرد که رشته هندبال استان توسعه یابد و شاهد یک فضای متفاوت در این رشته ورزشی در این استان باشیم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566476

مهمترین اخبار ایران و جهان: