نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:45

برف و باران در راه البرز

مدیرکل مدیریت بحران و استانداری البرز ضمن تاکید بر صدور هشدار سطح زرد رنگ هواشناسی، گفت: کاهش دما و بارش برف و باران برای آسمان البرز پیش بینی می‌شود.

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به واسطه صدور هشدار زرد رنگ هواشناسی، کاهش دما و بارندگی برای البرز پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: در این میان اختلال تردد و لغزندگی معابر در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی و احتمال آبگرفتگی معابر مورد انتظار است.

مهرور یادآور شد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از عصر امروز چهارشنبه تا فردا پنجشنبه به ویژه در ارتفاعات بارش باران و برف ، وزش باد و کاهش محسوس دما ( ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد ) پیش بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری و رعایت نکات ایمنی هنگام تردد در ارتفاعات و جاده های کوهستان و از فعالیت های کوهنوردی پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران در پایان اشاره کرد: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی اتخاذ شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603876

مهمترین اخبار ایران و جهان: