نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 22:37

عاشقان روح الله با ۴۴ دستگاه اتوبوس عازم حرم مطهر شدند

اردبیل- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عصر امروز عاشقان روح الله با ۴۴ دستگاه اتوبوس عازم حرم مطهر امام راحل در تهران شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش عطایی عصر شنبه در مراسم بدرقه کاروان زائران روح الله در اردبیل اظهار کرد: ۲ هزار نفر از عاشقان و دلباختگان سیره و سلوک امام راحل با عزیمت به تهران، فردا در مراسم بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در حرم مطهر آن فقید مجاهد حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: زائران حرم امام از شهرهای مختلف استان عصر امروز به سمت تهران عزیمت کردند و قرار است فردا صبح بعد از حضور در مرقد مطهر و دل سپردن به سخنان مقام معظم رهبری، حوالی ظهر از تهران به سمت اردبیل بازگردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۲ هزار نفر از زائران حرم امام در قالب کاروان‌های رهروان ولایت با ۴۴ اتوبوس عازم این سفر معنوی شدند و در کنار آن چندین دستگاه خودروی سبک نیز کارهای تدارکات و پشتیبانی این زائران را انجام می‌دهند.

عطایی با قدردانی از نیروهای خدمات رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، پلیس راه، راهداری و آتش نشانی در عزیمت این کاروان افزود: با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کنار همکاری شرکت‌های حمل و نقل و پایانه مسافربری، قرار شده در مسیرها نیز مجتمع‌های خدماتی ارائه خدمات به زائران را به شکل شایسته انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سالگرد ارتحال امام راحل امسال با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و زائران سعی می‌کنند از راه امام، مقتدای فقید، قاعد و امام زمان خود امام خامنه ای، تبعیت و پیروی خود را از آرمان بلند امام، شهدا و انقلاب نشان دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: این حرکت معنوی قطعاً ثمرات سودمندی را به همراه خواهد داشت و بار دیگر فضای معنوی کشور را عطر و بویی متفاوت بخشیده و همه ایرانیان را به تأمل و تفکر در راه، اندیشه و مرام امام راحل سوق خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259932

مهمترین اخبار ایران و جهان: