نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 16:09

افزایش ۹۶درصدی مسافران خارجی ورودی از پایانه مرزی بیله سوار

بیله‌سوار- مدیرپایانه مرزی بیله‌سوار گفت: مسافران خارجی ورودی از پایانه مرزی بیله سوار در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله بابایی ظهر سه‌شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: مسافران ورودی خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در ۱۰ ماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲ هزار و۷۷۰ نفر بودند ۹۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از افزایش ۱۴۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد و گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۵۹ هزار و۵۸۴ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۳۲۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۶ هزار و ۲۵۵ نفر نیز مسافر خارجی بوده است.

مدیرپایانه مرزی بیله‌سوار تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۳ هزار و ۲۹۵ نفر و تعداد مسافران ورودی خارجی را بیش از ۲۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این میزان مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش یافته است که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده‌اند.

بابایی همچنین خاطر نشان کرد: تعداد مسافران خروجی ایرانی ۳۴ نفر و مسافران خروجی خارجی ۳۱ هزار و۱۹۳ نفر بوده است.

وی افزود: در مقایسه با سال قبل که تعداد مسافران خروجی خارجی از این پایانه ۱۱ هزار و۳۹۳ نفر بود، رشد ۱۴۶ درصدی در تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار محقق شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 995276

مهمترین اخبار ایران و جهان: