نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 17:29

ایجاد 2400 فرصت شغلی در ساوه با افتتاح طرح‌های طرح فجر

استاندار مرکزی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر حدود ۲۰۰ طرح در ساوه اجرا خواهد شد،افزود: با ایجاد این طرح‌ها در ساوه برای بیش از 2 هزار و ۴۰۰ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در پایان سفر خود به ساوه و افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی گفت: در استان مرکزی بالغ بر یک هزار و ۷۱۳ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در دستور کار افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری قرار دارد که با مشارکت دولت، بخش خصوصی، بخش تعاون و دستگاه‌های عمومی مورد اجرا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر حدود ۲۰۰ طرح در ساوه اجرا خواهد شد،افزود: با ایجاد این طرح‌ها در ساوه برای بیش از 2 هزار و ۴۰۰ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به بهره برداری از طرح نانو حباب در سد الغدیر ساوه  تصریح کرد: این طرح که  در کشور برای اولین بار اجرا شده و باعث افزایش کیفیت آب ساوه خواهد شد، با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری و با همت و تلاش جوانان سرزمین ایران اجرا شده تا مشکل طعم و بوی آب ساوه را به طور کامل رفع کند.

استاندار مرکزی اعتبارات طرح‌های امروز در ساوه را در حدود ۵۸ هزار میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: ساوه بعنوان قطب صنایع غیر نفتی کشور و نگین صنعت استان، مسیر توسعه خود را پیدا کرده است و دستگاه‌های دولتی نیز همواره برای حل مشکلات تولید در کنار سرمایه گذاران خواهند بود.

وی همچنین به افتتاح سه طرح بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای ضروری در حوزه خدمات عمومی و اجتماعی ایجاد پایگاه‌های سلامت است که با افتتاح سه پایگاه در ساوه امکان دسترسی بهتر برای مردم ساوه فراهم شد.

مخلص الائمه اضافه کرد: تا قبل از دهه فجر ۱۳۶ پایگاه سلامت در استان وجود داشت که تا پایان دهه فجر ۸ مورد دیگر به آن اضافه خواهد شد تا سهولت استفاده از خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر شود.

افتتاح طرح نانو حباب سد الغدیر ساوه، بهره برداری از استخر شهرداری ساوه، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح سه طرح صنعتی در شهر صنعتی کاوه و همچنین کلنگ زنی ساختمان حسابرسی اداره دارایی ساوه بخشی از برنامه‌های امروز با حضور استاندار مرکزی در ساوه بود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659332

مهمترین اخبار ایران و جهان: