نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 15:32

برگزاری ۷۰۰ برنامه دهه فجر توسط بسیج در شهر رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای ۷۰۰ برنامه در دهه مبارک فجر توسط سپاه گفت: این تعداد از برنامه در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی است که با تلاش بسیجیان و سپاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه رشت با اشاره به اجرای ۷۰۰ برنامه در دهه مبارک فجر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تعداد از برنامه در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی است که با تلاش بسیجیان و سپاه به بهره‌برداری می‌رسید.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی در اجرای برنامه‌های دهه فجر در گیلان گفت: توجه به حوزه فرهنگی که دشمن برنامه ویژه‌ای برای آن دارد مهم‌ترین هدف در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری جشن‌های انقلاب در رشت افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر شب یک جشن ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

نیک‌فطرت با بیان اینکه نخستین گردهمایی مدافعان حرم گیلان در دهه فجر در رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت انتخابات، شکوه حماسه ملی در رشت و مراسم شعرخوانی انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجر است‌ که با همکاری نهادهای فرهنگی در رشت اجرا می‌شود.

وی با اعلام دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت در دهه فجر بیان کرد: برپایی نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقات ورزشی، رویدادهای فرهنگی، حرکت راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان، برپایی کاروان سلامت، افتتاح چندین پایگاه بسیج و برپایی جشنواره غذاهای محلی تنها بخشی از برنامه‌های دهه فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، دهه فجر را بهترین فرصت برای بازگو کردن اقدامات جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته برشمرد و گفت: تفاوت‌های ایران قبل و پس از انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل جدید باید بازگو شود زیرا امام راحل(ره) با انقلاب خود موجب شکوفایی و اقتدار ایران شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657076

مهمترین اخبار ایران و جهان: