نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 09:46

اولویت‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه زیرساختی باید مورد توجه قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر همت جمعی برای شتاب‌بخشی به اقدامات معاونت توسعه به عنوان موتور محرکه دانشگاه، گفت: انتظار داریم اولویت‌های مهم دانشگاه در حوزه زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صادق کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در نشست دوره‌ای مدیران حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: هم‌اکنون در شاخص‌های توسعه شاهد روند رو به رشد و مطلوبی هستیم و هرچند مشکلاتی وجود دارد اما باید در کنار هم برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: موفقیت اخیر این معاونت و کسب عنوان دانشگاه برتر کشور در نظام برنامه‌ریزی که نتیجه همت جمعی و فعالیت‌های گلاره حاتم و همکاران وی است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و  امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه معاونت توسعه موتور محرکه سایر معاونت‌هاست و باید همواره مقدمات کار و حمایت از برنامه‌های معاونت‌های دیگر را در نظر داشته باشیم، چرا که معتقدیم موفقیت هر یک از این حوزه‌ها موفقیت خانواده دانشگاه و مو فقیت این معاونت به عنوان پشتیبان سایر معاونت‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش مهمی از این حوزه رسیدگی و پیشبرد پروژه‌های عمرانی است و انتظار داریم اولویت‌های مهم دانشگاه در حوزه زیرساختی مورد توجه قرار گیرد، همچنین  بیمارستان جامع سرطان بهارستان هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد‌.

گفتنی است، در این نشست برنامه‌های اجرایی و مشکلات پیش روی امور حوزه‌های نظارت بر منابع فیزیکی، پشتیبانی و امور رفاهی، فناوری اطلاعات، توسعه سازمان، مالی، بودجه و منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  با هم‌اندیشی مدیران تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553785

مهمترین اخبار ایران و جهان: