نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 11:26

برنامه تشییع شهدای گمنام در محلات اعلام شد

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات برنامه تشییع شهدای گمنام در این شهرستان را اعلام کرد.

حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در محلات اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) مفتخر به مهمانی ۵ شهید گمنام دفاع مقدس هستیم.

وی با دعوت از مردم شهیدپرور محلات برای حضور در مراسم استقبال از این لاله های دشت عاشقی گفت:شهرستان محلات  یکشنبه ۱۹ آذر ماه میزبان ۵ شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس است.

حسینی افزود: آیین های پیش بینی شده استقبال از این شهدا شامل مراسم تشییع  در میدان استقلالساعت ۱۶
مراسم شبی با شهدا در مسجد القائم(عج) از نماز مغرب و عشا، تکریم و زیارت شهدا در حسینیه بیت الشهدا گلزار شهدای محلات، ساعت ۲۱ الی ۲ بامداد است.

بنا بر این گزارش، همزمان با ایام فاطمیه استان مرکزی میزبان 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و  حرکت کاروان شهدای گمنام در استان از ۱۶ آذر از شهرستان زرندیه آغاز و 25 آذرماه در اراک مراسم تشییع برگزار خواهد شد.

 کاروان مطهر شهدا 16 آذرماه پس از ورود به شهرستان زرندیه با استقبال مردم ساوه وارد این شهر خواهدشد، سپس با عبور از شهرهای دلیجان، محلات، خمین، شازند، خنداب، کمیجان، تفرش و آشتیان ۲۵ آذر وارد شهر اراک خواهند شد.

  پیکر مطهر این شهدا در ایام فاطمیه در تمام شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد و برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام در تمام شهرها برگزار خواهد شد.

سال گذشته نیز در ایام فاطمیه استان مرکزی میزبان پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام بود؛ تاکنون ۱۵۹ شهید گمنام در نقاط مختلف استان به خاک سپرده شده است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595685

مهمترین اخبار ایران و جهان: