نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 17:14

اولین جشنواره بین المللی شهید کمال ژروم کورسل برگزار می‌شود

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در پی توهین نشریه شارلی ابدو به مقدسات مسلمانان و مقام مرجعیت اولین جشنواره بین المللی به نام تنها شهید اروپایی (فرانسوی) دفاع مقدس شهید کمال ژروم کورسل برگزار می‌شود.

سید مصطفی موسوی همایون دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت:  اولین جشنواره بین المللی شهید کمال ژروم کورسل برگزار می‌شود.

وی افزود: در پی توهین نشریه شارلی ابدو به مقدسات مسلمانان و مقام مرجعیت اولین جشنواره بین المللی به نام تنها شهید اروپایی (فرانسوی) دفاع مقدس شهید کمال ژروم کورسل به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: این جشنواره با محوریت و در نقد و نکوهش حقوق بشر در غرب، آزادی بیان، هولوکاست، جایگاه زن در غرب و صهیونیسم در بخش های کاریکاتور، پوستر، نقاشی، طراحی، تصویرسازی،کمیک استریپ برگزار می‌شود و مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 5 بهمن ۱۴۰۱ است.

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  ادامه داد: شرکت برای تمامی افراد آزاد و بلامانع است و از همه دانش آموزان، دانشجویان ایرانی و خارجی، طلّاب و عموم هنرمندان ایرانی و بین المللی برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده اعطا خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 982985

مهمترین اخبار ایران و جهان: