نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 12:03

در آشوب‌ها و اتفاقات اخیر 47 کشور علیه ایران به میدان آمدند

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در آشوب‌ها و اتفاقات اخیر 47 کشور علیه ایران به میدان آمدند تا از شرایط به وجود آمده برای خود ماهی صید کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شاهد اتفاقات تلخی در کشور بودیم که همچون گذشته رد پای دشمنان و بدخواهان انقلاب در این اتفاقات را به خوبی می‌توان دید.

وی تصریح کرد: در این وقایع  ۴۷ کشور علیه ایران به میدان آمدند تا از شرایط به وجود آمده در کشور به نفع خود استفاده کرده و ماهی خود را صید کنند، در این راه به هر خبر راست و دروغی متوسل شدند و با استفاده از فضای مجازی  امنیت روانی مردم رابر هم زده و اغتشاش ذهنی و روانی ایجاد کردند، اما با هوشیاری مردم حجم عظیم دروغ پراکنی‌های رسانه‌های ضدانقلاب نقش بر آب شد و دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بر لزوم تلاش جدی دولت برای رفع مشکلات تاکید و اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت باید قوی‌تر پای کار آمده و اجازه ندهد عده‌ای فرصت طلب از شرایط ایجاد شده در جامعه بهره‌برداری کرده و روز به روز قیمت دلار، سکه و طلا و سایر مایحتاج مردم را بالا ببرند.

سلیمی با بیان اینکه وضعیت موجود ناشی از اغتشاشات و افزایش تحریم‌های ناشی از اغتشاشات و نا آرامی‌ها و به دنبال آن سوءمدیریت‌هاست، گفت: مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و این شرایط به شدت مردم را رنج می‌دهد، باید برای رهایی مردم از این مشکلات چاره‌ای اساسی کرد.

وی اظهار کرد: امروز کشور درگیر یک جنگ ترکیبی است که بخشی از آن در حوزه اقتصادی است و باید در این حوزه فرماندهان کاردان با جدیت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 919585

مهمترین اخبار ایران و جهان: