نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 14:07

ناگفته‌های نادر سلیمانی از ارادتش به سیدالشهداء در «نشان ارادت»

دوازدهمین قسمت برنامه «نشان ارادت» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی، چهارشنبه 1 شهریور با حضور نادر سلیمانی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نادر سلیمانی یکی از بازیگران، طنزپردازان و صداپیشگان موفق کشورمان است که با حضور در این برنامه، مطالب جالب و شنیدنی از خاطرات و ارادتش به سید و سالار شهیدان بیان می‌کند.

او با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «ساعت خوش» (1374- 1373) و «باغ مظفر» (1385) به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و برای نقش‌آفرینی در فیلم «ضد» (۱۴۰۰) موفق شد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر از آن خود کند.

برنامه «نشان ارادت» تاکنون میزبان افرادی همچون محمدرضا ورزی، مجید شهریاری، فخرالدین صدیق شریف، فرزاد جمشیدی، بهنام محمودی، آزاده آل ایوب، مهران مهام، داریوش سلیمی، رسالت بوذری، رضا فیاضی و مرضیه هاشمی بوده است.

 

 

این برنامه کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات است که تهیه‌کنندگی آن را پویان هدایتی به عهده دارد.

دوازدهمین قسمت برنامه «نشان ارادت»، چهارشنبه اول شهریور ساعت ۱۷:۱۰ روانه آنتن شده و بازپخش آن ساعات ۴:۱۰ صبح و ۱۳:۱۵ خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1464041

مهمترین اخبار ایران و جهان: