نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 08:35

سمنان رتبه نخست طرح «اطعام مهدوی» را در کشور کسب کرد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن قدردانی از مشارکت بالای مردم نیک‌اندیش این استان در برنامه‌های خیرخواهانه گفت: سمنان رتبه نخست طرح «اطعام مهدوی» را در کشور کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در امر کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان، پویش «هم‌سفره» در استان سمنان راه‌اندازی شد تا غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده برای نیازمندان در این ماه مبارک تهیه و توزیع شود.

وی ضمن قدردانی از مشارکت بالای مردم نیک‌اندیش استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی در قالب توزیع ۴۳۴ هزار و ۷۰ غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده گفت: استان سمنان توانست جایگاه نخست کشوری «اطعام مهدوی» بین ادارات کل کمیته امداد را از آن خود کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از برپایی و راه‌اندازی ۲۵۹ آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع بیش ۲۵۸ هزار و ۲۹۶ پرس غذا گرم، ۱۴۰ هزار و ۵۵۹ افطاری ساده و ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

ذوالفقاری گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی استان سمنان در ویژه‌ برنامه‌های اطعام مهدوی در سال گذشته ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال بود که با رشد ۲۳۴ درصدی به ۵۱۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال افزایش یافت.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171285

مهمترین اخبار ایران و جهان: