نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 12:24

وظیفه سنگین کارگران و کارفرمایان در تحقق شعار سال/ با افزایش تولید، تورم مهار می‌شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی استان به همراه جامعه کار و تلاش و تعاون برای تحقق آن تلاش کنند چون با افزایش تولید، تورم مهار می‌شود.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص  شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید»، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با نگاهی عالمانه و واقع‌بینانه سال را نامگذاری کردند، تا با افزایش تولید سالی برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور باشد.

وی ادامه داد: معظم‌له با تشخیص درست مشکل اصلی کشور در ۱۲ سال گذشته، همواره موضوع اقتصاد و معیشت مردم را مهمترین مسئله کشور می‌‌دانند و امسال هم با شعار «مهار تورم و رشد تولید» اقتصاد را مسئله اصلی کشور دانستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در راستای تحقق شعار سال وظیفه کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان، تعاون‌گران و مردم به همراه مسؤولان کشور و مدیران دستگاه‌های اجرای؛ در رابطه با کار و تلاش و تولید سنگین‌تر شده تا امسال، سالی برای عبور از این مشکل و کاهش چشمگیر مهار تورم باشد.

وی با تأکید بر حمایت از رشد اقتصادی و اشتغال در راستای تحقق شعار، تصریح کرد: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی استان به همراه جامعه کار و تلاش و تعاون برای تحقق آن تلاش کنند چون با افزایش تولید، تورم مهار می‌شود.

وی در پایان؛ تلاش برای فعال‌تر کردن تعاونی‌ها و بخش خصوصی،توجه به دیگر شاخه‌های اقتصاد از جمله اقتصاد روستا، دیجیتال و گردشگری، اهتمام ویژه به افزایش بهره‌وری و شغل باکیفیت، فعال‌سازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل و توجه به اشتغال مرزی برای مرزنشینان با ایجاد بازارچه‌های مرزی را از جمله دستورات رییس جمهور برای تحقق اهداف دولت در حوزه اشتغال عنوان کرد و گفت: امیدواریم امسال با پیاده‌سازی و تحقق شعار سال؛ سالی متفاوت از سال‌های پیشین داشته باشیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124885

مهمترین اخبار ایران و جهان: