نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 11:10

تردد بیش از 5 میلیون مسافر از مرز مهران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدا فروردین تا پایان بهمن ماه سال جاری پنج میلیون و 305 هزار و 52 مسافر ایرانی و خارجی از مرز مهران تردد کرده اند.

سیدزاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح  امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  ۶۷۰ هزار و ۸۲۴ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۳۴ هزار و ۴۰ نفر به کشور ورود و ۳۳۶ هزار و ۷۸۴ نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند.

 وی افزود: همچنین  در این بازده زمانی زائران ایرانی ورودی مرز مهران ۲ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۲۲ نفر و خروجی ها از این مرز نیز ۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۵ نفر بوده است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال  تا پایان بهمن ماه سال جاری  تعداد ۲۴۷ هزار و ۳۸۷ نفر از مرز مهران تردد کرده اند که از این‌ میزان ۲۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر ایرانی و ۳۷ هزار و ۲۳۱ نفر نیز مربوط به اتباع خارجی بوده است

 چشمه خاور تاکید کرد : لازم به ذکر است در  این  مدت تعداد چهار میلیون و ۶۳۴ هزار و ۲۲۷ نفر زائر تبعه ایرانی از مرز مهران ورود یا خروج داشته اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047585

مهمترین اخبار ایران و جهان: