نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 21:55

نیاز انتقال خون اصفهان به تمام گروه‌های خونی

مدیرکل انتقال خون اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره خونی در استان اصفهان به سه روز رسیده است، گفت: در حال حاضر به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، کیان دهراب‌پور، مدیرکل انتقال خون اصفهان با اشاره به کاهش ذخایر خونی استان اصفهان اظهار کرد: با کاهش مراجعه به مراکز اهدای خون در استان اصفهان مواجه هستیم.

وی افزود: این شرایط در فصل سرما همواره وجود داشته و ما از شهروندان می‌خواهیم که نسبت به کمک به همنوعان خود توجه داشته باشند.

دهراب‌پور با اشاره به اینکه ذخیره خونی در استان اصفهان با یک هزار و ۸۷۹ واحد به چهار روز و ذخیره خونی در شهر اصفهان با ۹۹۲ واحد به سه روز رسیده است، گفت: در حال حاضر به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان بیان کرد: به دلیل کاهش ذخیره خون استان مراکز اهدای خون استان اصفهان در روزهای تعطیل پنجشنبه ۱۹ بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن نیز فعال است.

وی عنوان کرد: مرکز خونگیری خواجو اصفهان ساعت ۸ تا ۱۴، پایگاه انتقال خون نجف آباد ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون شهرضا ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون کاشان ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون گلپایگان از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه انتقال خون خوانسار از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664741

مهمترین اخبار ایران و جهان: