نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 10:03

آغاز ساخت ۱۳ هزار واحد در طرح جهش مسکن مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: در طرح جهش مسکن ۱۳ هزار واحد مسکونی در سطح روستاهای استان شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی در ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ۳۷۷ هزار و ۷۸۱ واحد مسکن روستایی در سطح روستاهای مازندران احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۸۰۷ واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل مردم داده شده است، افزود: ۲ هزار و ۹۰۰ واحد در شهرهای مازندران ساخته و با قیمت تمام شده در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: ۳ هزار و ۶۷۱ روستا داریم که ۲ هزار و ۴۶۵ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند.

آسمانی‌مقدم با اعلام اینکه در تمامی روستاها طرح هادی انجام شده است، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۳۸۰ روستا از اجرای طرح هادی برخوردار شدند و ۳۱۳ هزار و ۳۳۱ سند ملکی برای روستاها تنظیم شد.

وی با بیان اینکه در طرح جهش مسکن ۱۳ هزار واحد مسکونی در سطح روستاهای استان شروع شد، اضافه کرد: ۱۰ هزار واحد در دهه فجر با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران یادآور شد: در دولت سیزدهم ۵۹۵ روستا در طرح هادی بوده است که در سال آینده هم ۲۴۷ روستا در برنامه بازنگری پیش‌بینی می‌شود

آسمانی‌مقدم با بیان اینکه در دهه فجر در ۷۷ روستاهای استان مازندران افتتاح پروژه داریم، گفت: در سال‌جاری برای ۳۱۰ پروژه نیمه تمام روستاها ۱۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات استانی پیش‌بینی شده و اعتبار قیر برای سال جدید ۲۰۰ میلیارد تومان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664985

مهمترین اخبار ایران و جهان: