نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 10:50

مربی انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا را حفظ کند

مربی تیم والیبال سپاهان گفت: باید مربی برای تیم ملی والیبال انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا حفظ شود.

کاوه آهنگران مربی تیم والیبال سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه فدراسیون و مردم سازماندهی به تیم ملی و انتخاب سرمربی تیم ملی است که این اتفاق با رفتن داورزنی و حضور مرادی سرپرست فدراسیون همزمان شد.

وی ادامه داد: گزینه‌های خوبی از جمله معروف و مربیان خارجی حضور داشتند، بحث هزینه‌ها و دستمزد نیز وجود دارد تا رضایت مربیان خارجی را به دست بیاورند، همچنین باید مربی انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا حفظ شود.

کاوه‌آهنگران تصریح کرد: بازی‌های اخیر تیم ملی خوب نبود و تمرکز فدراسیون از روی تیم ملی کم شده بود؛ امیدوارم با کارشناسی دقیق و حمایت همه‌جانبه، تیم ملی والیبال بسیار خوبی را داشته باشیم.

مربی تیم والیبال سپاهان در مورد طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: اگر مربی زودتر انتخاب شود، می‌تواند بازی‌های لیگ را ببیند و بازیکن را به درستی انتخاب کند.

وی در ‌پایان گفت: تجربه نشان داده که مربی خارجی برای والیبال بهتر خواهد بود زیرا از مربی خارجی حمایت بیشتری می‌شود و غریب‌پسند هستیم؛ البته از نظر علمی و فنی چیزی از خارجی‌ها کم نداریم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631685

مهمترین اخبار ایران و جهان: