نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 19:07

مادر شهید جاویدالاثر طهماسب کریم‌پور آسمانی شد

مادر سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای مافگه دهستان کوشک شهر آبژدان آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبژدان، مادر سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای مافگه دهستان کوشک شهر آبژدان شهرستان اندیکا آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد خانم پریزاد جلیلی شاه‌منصوری مادر سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای مافگه دهستان کوشک شهر آبژدان شهرستان اندیکا پس از سال‌ها چشم‌انتظاری و فراق فرزند چشم از جهان فرو بست و در بهشت جاویدان به وصال فرزند نائل آمد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد خانم پریزاد جلیلی شاه‌منصوری مادر سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم، دوستان، آشنایان و بستگان روز جمعه 29 دی‌ماه سال 1402 از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود که اهالی خوزستان با این شیرزن بختیاری وداع می‌کنند.

پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد خانم پریزاد جلیلی شاه‌منصوری مادر سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی در آرامستان روستای مافگه دهستان کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا تشییع می‌شود که جمعی از مسؤولان محلی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این آیین حضور می‌یابند.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده‌یاد خانم پریزاد جلیلی شاه‌منصوری مادر سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر گرانقدر، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت کرد.

سرباز جاویدالاثر شهید طهماسب کریم‌پور دزکی در دوم آذرماه سال 1343 در شهرستان اندیکا دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به خدمت سربازی اعزام شد.

وی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول گذراندن خدمت سربازی خود بود که از سوی یگان محل خدمتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در نبرد با دشمن شرکت کرد.

پس از حضور در جبهه شهید طهماسب کریم‌پور دزکی در روز 28 فروردین‌ماه سال 1367 در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمد و نامش در دفتر 24 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان به ثبت رسید.

شهید طهماسب کریم‌پور دزکی در سن 24 سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید ولی پیکر پاک و مطهر در خاک جبهه ماند و جاویدالاثر شد که خانواده معززش تا کنون چشم‌انتظار بازگشت بدن طیبه او هستند.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642241

مهمترین اخبار ایران و جهان: