نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 19:15

دومین جشنواره آب و رسانه در سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دومین جشنواره آب و رسانه با همکاری آبفای استان و با هدف ترویج فرهنگ صرفه جویی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح لاله زاری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست‌های هماهنگی برگزاری جشنواره رسانه‌ای آب و رسانه در سمنان خبر داد و بیان داشت: قرار است برای دومین بار جشنواره مذکور در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سوی آبفای استان سمنان با همکاری ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، ابراز کرد: خبر، گزارش، مقاله، عکس و مصاحبه از جمله بخش‌های این جشنواره هستند

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مدیریت مصرف آب در خانه با هدف کاهش مصرف آب و فرهنگ سازی، نقش رسانه‌ها در کاهش مصرف آب، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مبتنی بر صرفه جویی مصرف آب از جمله زیر بخش‌ها و اهداف جشنواره هستند.

فلاح بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه‌ها در حساس کردن مردم نسبت به صرفه جویی مصرف آب، استفاده از پساب، فاضلاب، آب خاکستری و.. در زمره بخش‌های این جشنواره هستند.

گفتنی است در نخستین جشنواره محمد حسین عابدی خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان و منصوره قلیچی عکاس این خبرگزاری توانستند رتبه اول بخش گزارش و سوم بخش عکاسی را کسب کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306241

مهمترین اخبار ایران و جهان: