نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 16:13

۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم ایجاد شد

معاون مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مردم ایران هدیه شد که می‌توان گفت ۱۰ درصد تخت‌های موجود در کل کشور بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدحمید جمال‌الدینی، معاون مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان دوم شهرستان دامغان به‌عنوان مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان سمنان که در بلوار کمربندی قدیم شهر دامغان انجام شد، اظهار کرد: تقارن این ایام، نوید یک حرکت میمون و مبارک را برای مردم دامغان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرستان دامغان دارای قدمت تاریخی ارزشمندی است، گفت: ما امروز باید قدردان ایثارگری‌های شهدای امنیت و دست‌اندرکاران امنیت باشیم.

معاون مجلس و امور حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به مردم ایران اسلامی هدیه شد که می‌توان گفت ۱۰ درصد تخت‌های موجود در کل کشور بود.

جمال‌الدینی با بیان اینکه بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه ایجاد هر تخت بیمارستانی است، عنوان کرد: نزدیک به ۱۰۰ هزار خدمت به طور متوسط در حوزه سلامت به مردم شهرستان دامغان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از گسترده‌ترین مراکز و خانه‌های بهداشت در شهرستان دامغان وجود دارد، اظهار کرد: در برنامه توسعه هفتم بحث سلامت خانواده در نظر گرفته شده و طی چند ماه آینده مراقبان سلامت با حضور درب منازل، آیتم‌های سلامت خانوارها را ارزیابی می‌کنند و ما سیستم پیشگیری‌های مداخله خود را اعمال می‌کنیم.

جایگاه دامغان در معادلات استان سمنان تقویت می‌شود

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: فتح و آزادسازی خرمشهر، نماد تغییر بود که یک معادله تلخ را به یک معادله شیرین تبدیل کرد.

وی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، سفر مقتدرانه رئیس جمهوری به اندونزی و استقبال گرم مردم از وی را شاهد هستیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایگاه دامغان در معادلات استان سمنان بیش از پیش تقویت می‌شود، عنوان کرد: این اتفاق میمون و مبارک را به تمامی مردم شهرستان دامغان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

به گزارش فارس، در این آیین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان و جمع کثیری از مردم دامغان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238085

مهمترین اخبار ایران و جهان: