نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 16:03

همایش طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در رشت برگزار شد

رشت- همایش بزرگ بانوان گیلانی و طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ظهر دوشنبه در همایش بزرگ بانوان گیلانی و طلایه‌داران ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی اظهار کرد: فعالیت در این عرصه با هیچکدام از کارهای دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه هر چقدر که در این عرصه با اخلاص بیشتری کار شود مورد عنایت اهل‌بیت (ع) قرار می‌گیرد، افزود: این ما هستیم که باید با اخلاص در عمل بیشتر مورد توجه آن حضرت قرار بگیریم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در هر نفسی، نعماتی نهفته است که انسان باید شکرگزار آن‌ها باشد، ادامه داد: آیت‌الله بروجردی می‌فرمودند «من از لحظه‌ای که خود را شناختم، عمرم را به بیهودگی نگذراندم».

امام جمعه رشت با تاکید بر نعمت عمر تصریح کرد: اهل‌بیت (ع) می‌گفتند، عاقل کسی است که هر نفسی که می‌کشد، را ضایع نکند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن یادآوری خاطره‌ای از بانویی که زیور آلاتش را به بازسازی عتبات عالیات بخشیده بود، ادامه داد: فرد عاقل در حفظ چیزی که همیشه با او نمی‌ماند، آن قدر به خود زحمت نمی‌دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دنیا دوستان سعی در حفظ مادیات دنیا می‌کنند در حالی‌که برای آن‌ها نمی‌ماند، افزود: هر کاری هرچند اندک، اگر در راه خدا انجام شود خداوند به آن برکت خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ارزشمندی کار کسانی که در حوزه ساخت صحن اهل‌بیت (ع) و بازسازی عتبات و عالیات فعالیت می‌کنند، گفت: کسانی‌که در این عرصه خدمت می‌کنند کارشان ماندگار است البته اخلاص در این راه نیز بسیار اهمیت دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1247141

مهمترین اخبار ایران و جهان: