نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 13:19

عمر سیاسی نتانیاهو تمام شده است/ سهم اسلام از جهان را می خواهیم

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین گفت: مقاومت‌ها موجب شده است که نتانیاهو به پایان فعالیت‌های سیاسی خود برسد و اسرائیل عاجزانه از مصر خواهش کرد تا وساطت کرده و جنگ را شب گذشته تمام کند.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در همایش بین المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت گفت: آمریکا در سال ۲۰۰۳ با ۷۵ هزار سرباز عراق و سال ۲۰۰۱ افغانستان را با ۹۰ هزار سرباز اشغال کرد تا ایران را از دو طرف مورد فشار قرار دهد.

وی ادامه داد: عراق هم با دشمنی‌های داخلی مواجه بود. در چنین شرایطی رژیم صهیونیستی و آمریکا جنگ ۳۳ روزه را به راه انداختند که با مدیریت مقام معظم رهبری و فرماندهی میدانی حاج قاسم سلیمانی جنگ ۳۳ روزه با پیروزی محور مقاومت به اتمام رسید.

ابطحی با اشاره به جنگ‌های دیگر اسرائیل که در آنها شکست خورد؛ گفت: اسرائیل جنگ ۲۲ روزه، جنگ ۵۴ روزه و جنگ ۱۱ روزه را در حالی به اتمام رساند که هیچ پیروزی به دست نیاورد. اسرائیل پس از پیروزی انقلاب تا امروز به هیچ پیروزی دست نیافته است. جهاد و حماس به قدرت‌های عظیمی رسیده‌اند تا آنجا که دیدیم در عملیات سیف القدس در سال ۲۰۲۱ اختیار جنگ در دست نیروهای فلسطین قرار گرفته بود.

دبیر کل کنفرانس انتفاضه فلسطین گفت: دشمن می‌خواست برای جلوگیری از دوقطبی سازی جامعه یهود و برای اینکه دیگر هیچکس به زندگی در اسرائیل فکر نمی‌کند تلاش‌های زیادی کرد در حالی که در همین سه ماه گذشته مقامات اسرائیلی ۸۵ بار به تهدیدات امنیتی و خطر فروپاشی اسرائیل اشاره کردند و برای جلوگیری از فروپاشی رژیم صهیونیستی جنگی را علیه غزه راه اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه نوار غزه ۳۶۰ کیلومتر است؛ گفت: غزه پر تراکم ترین منطقه جمعیتی جهان است و نزدیک سه میلیون نفر در همین منطقه کوچک زندگی می‌کنند یک پهپاد می‌تواند کل منطقه را رصد کند اسرائیل از همه نظر می‌تواند کل غزه را در کنترل خود داشته باشد.

وی با اشاره به شهادت چند تن از سرداران محور مقاومت در غزه گفت: عده‌ای از شهادت این تعداد از سرداران مقاومت اظهار نگرانی کردند در حالی که این اسرائیل است که شکست خورده است. علی رغم تمام تمهیدات امنیتی و پوشش کاملی بر منطقه کوچک غزه دارند؛ تنها تعدادی از سرداران فلسطینی به شهادت رسیدند اما از همین منطقه کوچک شب گذشته ۱۰۰ موشک به منطقه حیفا شلیک شد.

سردار ابطحی خاطر نشان کرد: این مقاومت‌ها موجب شده است که نتانیاهو به پایان فعالیت‌های سیاسی خود برسد و اسرائیل عاجزانه از مصر خواهش کرد تا وساطت کرده و جنگ را شب گذشته تمام کند.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین با بیان اینکه ما سهم مان را از جهان می‌خواهیم گفت: جنگ اوکراین نقطه عطفی برای ما بود و شکسته اخیر اسرائیل برگ برنده محور مقاومت برای بازپس‌گیری حقوق اسلام از جهان است و این پیروزی آغازگر مسیر ظهور حضرت حجت ابن الحسن است. ما باید سهم خود را از زمین بگیریم و تا ده سال آینده با فروپاشی اسرائیل ما سهم خود را از جهان خواهیم گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211041

مهمترین اخبار ایران و جهان: