نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 11:50

گلیج: حواله خودرو به فوتبالیست‌ها جو بدی را بر ورزش حاکم کرده است/ کشتی یک تنه حرف اول را می‌زند

ملی‌پوش کشتی ایران در بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی این تیم تأکید کرد، اهدای حواله خودرو به فوتبالیست‌ها جوی بدی را بر ورزش کشور حاکم کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمناف هاشمی دبیرکل و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز (چهارشنبه - 11 مرداد ماه) در اردوی ملی‌پوشان کشتی حاضر شدند و با اعضای کادر فنی و ملی‌پوشان به صحبت پرداختند.

 

در این دیدار مجتبی گلیج به نمایندگی از کشتی‌گیران خطاب به مناف هاشمی اظهار داشت: موضوعی که بچه‌ها خیلی پیگیر آن هستند و دغدغه دارند، بحث جوایز است و آقا پژمان (دستکار) نیز این را گفت. از سال 2021 ما هنوز جوایز خود را نگرفتیم. همچنین حواله خودرویی که به فوتبالیست‌ها دادند و به بقیه ورزشکارا ندادند، خیلی سر و صدا کرده و جو بدی بر ورزش ما حاکم شده است.

وی تصریح کرد: از شما تقاضا داریم به کشتی خیلی بیشتر توجه کنید، چرا که در المپیک، بازی‌های آسیایی و جهانی مدال‌آور است و یک تنه حرف اول را در ورزش کشور می‌زند. حداقل انتظار داریم که حواله خودرو به کشتی‌گیرها و بقیه ورزشکاران بدهید. نمی‌گویم که حق فوتبالیست‌ها نیست و آنها هم زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند، اما این تبعیض و تفاوت بین سایر ورزشکاران بد است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1423119

مهمترین اخبار ایران و جهان: