نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 10:53

موکب فرهنگیان سمنان در نجف برپا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان این استان در شهر نجف و مسیر پیاده‌روی زائران حسینی برای نخستین بار در اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره در پیشانی فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورا و قیام حسینی و جهاد تبیین از جمله وظایف اصلی فرهنگیان است.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب روی مفاهیمی مانند تحول، کار فرهنگی و گفتمان‌سازی گفت: فعالیت‌های فرهنگی، دینی و روایتگری، توزیع کالاهای فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه‌های قرآنی، قصه‌گویی، دل‌نوشته‌های کودکانه، ایستگاه نقاشی و عکاسی و تهیه بسته محتوایی برای توزیع در موکب همراه با جایزه از جمله برنامه‌های موکب فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: این موکب با مشارکت هیأت مذهبی آموزش و پرورش استان ، بسیج فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در نجف اشرف فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فارس، با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسؤول موکب شهید دانشگر امسال در جوار این موکب خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425263

مهمترین اخبار ایران و جهان: