نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 21:20

دستور نماینده ولی‌فقیه در سمنان برای پیگیری ضرب‌وشتم شهروند شاهرودی

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برای پیگیری موضوع برخورد فیزیکی نیروهای یکی از دستگاه‌های عمومی شاهرود با یک شهروند دستور پیگیری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی انتشار تصاویر برخورد فیزیکی عوامل منتسب به یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود با یکی از شهروندان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به دستگاه‌های مسؤول در استان دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی ابعاد مختلف این حادثه اقدام و نتیجه بررسی‌های خود را به دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ارسال کنند.

در متن این دستور آمده است: بر اساس تصاویر منتشرشده، تعدادی از عوامل منتسب به یکی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به نحوی غیراخلاقی، با یکی از شهروندان برخورد کرده‌اند.

مطیعی افزود: در نظام اسلامی که احترام به آحاد مردم و حفظ کرامت انسان‌ها یکی از والاترین ارزش‌های آن است، وقوع چنین حوادثی پذیرفتنی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه و با توجه به وقوع حوادث مشابه در سایر نقاط استان در ماه‌های گذشته، لازم است دستگاه‌های مسؤول امنیتی، انتظامی و قضایی استان سمنان در اسرع وقت نسبت به بررسی ابعاد مختلف این حادثه و ارسال گزارش آن و نیز اطلاع‌رسانی مناسب جهت تنویر افکار عمومی اقدام لازم را صورت دهند.

???? این ویدئو را ببینید:

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420619

مهمترین اخبار ایران و جهان: