نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 23:14

فجر۴۴| افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در مرزن‌آباد

همزمان با دهه مبارک فجر پروژه بلوار امام رضا(ع)، ساختمان آتش‌نشانی در مرزن‌آباد افتتاح و پروژه مجتمع تجاری و اداری شهرداری مرزن‌آباد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، کیانوش ردایی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرداری مرزن‌آباد اظهار کرد: این پروژه در ۲ طبقه به مساحت ۴۴۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه حدود ۳ ماه پیش این پروژه در مرحله سقف و ستون بوده است، افزود: تصمیم گرفته شد تا این پروژه را در دهه فجر افتتاح کنیم و خوشبختانه انجام شد.

ردایی ضمن بیان اینکه مرزن آباد اولین شهر ورودی استان است و خدمات آتش‌نشانی علاوه بر شهر به روستاهای بخش و جاده کندوان خدمات می‌دهد، عنوان کرد: نیاز به ماشین آلات و تجهیزات برای ارائه خدمات شایسته به مردم، گردشگر و توریست داریم.

وی به افتتاح پروژه دیگر در شهر مرزن آباد اشاره کرد و گفت: پروژه بلوار امام رضا(ع) به طول ۴۴۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار مرزن‌آباد به مبادی ورودی شهر اشاره کرد و گفت: مبادی ورودی از ضلع جنوبی شهر که بلوار آن سال پیش افتتاح و همچنین بلوار در ضلع شمالی به سمت شهر چالوس که اکنون افتتاح می‌شود از نقاط حادثه خیز شهر مرزن‌آباد بود که مرتفع شد.

وی به بازسازی و تعمیرات اساسی در سه راه شهرک صنعتی مرزن‌آباد اشاره کرد و افزود: در ضلع شرقی حدود ۴ هزار متر زمین تملک شد و در این دوره میدان سه راه شهرک صنعتی انجام خواهد شد.

کیانوش ردایی به کلنگ‌زنی سومین پروژه در شهر مرزن‌آباد اشاره کرد و گفت: پروژه کلنگ‌زنی مجتمع تجاری و اداری شهرداری مرزن‌آباد در ۶ طبقه و دو فاز که در فاز اول ۳ طبقه به مساحت هزار و ۱۵۰ مترمربع و با اعتباری حدودا ۱۲ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۴ میلیارد تومان از سازمان شهرداری‌ها وام و مابقی از منابع داخلی تامین خواهد شد، گفت: این پروژه در راستای تعریض ضلع شرقی بلوار امام‌رضا(ع) است که ۶ واحد تجاری در آن پیش‌بینی شده است و بعد از اتمام با تملک ۶ واحدهای تجاری در این ضلع یکی از گره‌های کور ترافیکی شهر مرزن‌آباد باز خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028563

مهمترین اخبار ایران و جهان: