نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 17:01

پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد در هرمزگان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: پیش بینی می کنیم مشارکت در انتخابات در این دوره در هرمزگان بیش از دوره قبل باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان امروز در نشستی با موضوع انتخابات که با حضور اصحاب رسانه در این استان برگزار شد، حماسه 22 بهمن امسال بسیار باشکوه بود و دست کم 20 درصد بیش از سال گذشته شاهد حضور مردم در این راهپیمایی از جمله در بندرعباس بودیم.

به گفته وی، این همراهی و مشارکت مردم در صحنه های مختلف با وجود برخی مشکلات و کمبودها، شایسته قدردانی ویژه است که مردم چنین بصیرت و آگاهی دشمن شکنی دارند و در همه صحنه ها، حضوری حماسه وار می یابند.

دکتر کامرانی با بیان این که مشارکت در دوره قبل در انتخابات در استان هرمزگان 52 درصد بوده است، عنوان کرد: پیش بینی مشارکتی بیش از دوره قبل را داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان همچنین گفت: هیچ قوه ای در کشور به اندازه مجلس قدرت ندارد و مشارکت بالا و انتخاب خوب در این انتخابات بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: زحمات زیادی در این دولت در حال انجام است و کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و از نزدیک شاهد تلاش های استاندار هرمزگان در حل مشکلات استان هستیم و از همه شما عزیزان اصحاب رسانه می خواهم که اگر جایی مشکلی وجود دارد به کل تعمیم ندهید و بدانید که اگر چه ایراداتی ممکن است در حوزه فرهنگی و اجتماعی باشد اما در حوزه اقتصادی کارهای خوبی در استان در جریان است تا مشکلات مردم بخصوص در زمینه اشتغال حل و رفع شود.

کامرانی از اهالی رسانه در استان خواست تا هرجا دخالت و یا سوگیری از سوی مسؤولان به نفع کاندیدایی خاص را دیدند حتما به ستاد انتخابات گزارش کنند و نیز در زمینه فعالیت های زودهنگام تبلیغاتی نیز موارد را مستند ارائه کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1670363

مهمترین اخبار ایران و جهان: