نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 17:27

۴۵۰ کلاس درس در استان کرمان به بهره‌برداری رسید

در دومین روز از دهه‌ فجر انقلاب اسلامی ۵۶ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در دومین روز از دهه‌ فجر انقلاب اسلامی 56 پروژه آموزشی در استان کرمان شامل 56 مدرسه در قالب 450 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان طی مراسمی با حضور ویدئوکنفرانس وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدارس با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش در سال‌های پس از انقلاب اقدامات زیادی در استان کرمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد فضاهای آموزشی استان کرمان قبل از انقلاب اسلامی حدود یک‌هزار پروژه آموزشی بوده، گفت: وجود بیش از 5 هزار و 500 پروژه آموزشی در استان کرمان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است بیان کرد: در دو سال اخیر بیش از 290 پروژه آموزشی در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی 103 مدرسه در استان کرمان در دو سال اخیر، افزود: آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشوری را در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی را به خود اختصاص داده است.

رضایی از افتتاح و بهره‌برداری از 30 پروژه ورزشی در استان کرمان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان خبر داد و گفت: 56 مدرسه در قالب 450  کلاس درس در استان کرمان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان هم امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، 950 پروژه‌ آموزشی و پرورشی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید که سهم استان کرمان از این پروژه‌ها 56 مدرسه در قالب 450  کلاس درس است.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1658063

مهمترین اخبار ایران و جهان: