نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 15:38

۱۵ همت از دارایی‌های استان قزوین برای مولدسازی شناسایی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: تاکنون حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های استان احصا و برای مولدسازی مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، به تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته دو ساله دولت و مسوولان استان پرداخت و اظهار کرد: بودجه عمرانی استان قزوین در سال ۱۴۰۰، یک همت بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱.۵ همت افزایش یافت.

وی یکی از محورهای تلاش جدی مسوولان استان قزوین را در سفر رییس جمهور به استان و حاصل شدن توفیقات مهم و تصویب حدود ۱۱ همت اعتبار عنوان کرد و افزود: بخش ارزی این بودجه حدود ۲۵ همت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با  اشاره به آغاز به کار استان برای اجرای قانون مولدسازی از سال گذشته ادامه داد: اسفند ماه سال ۱۴۰۱ تلاش فوق العاده و مستمری برای آغاز اجرای مولدسازی در استان شکل گرفت که تاکنون حدود ۱۵ همت از دارایی‌های استان احصا شده و برای مولدسازی مصوب شده است.

رجحانی اضافه کرد: برای جذب سرمایه از محل و روشهای مختلف تاکنون ۲۰ همت مذاکرات سرمایه‌ای در حوزه عمرانی صورت گرفته که بخش مهمی از آن نزدیک به انعقاد قرارداد قرار دارد که در توسعه زیرساختی، اشتغال، درآمد پایدار شهرداری‌ها، رونق اقتصادی و پیشرفت استان تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: در بدو خدمت در استان قزوین اولویت بندی و دسته بندی پروژه‌هایی که تعریف و نیمه کاره مانده بود، پروژه‌هایی که تعریف شده بود اما شروع نشده بود و پروژه‌هایی که لازم بود تعریف شود در دستور کار قرار گرفت و به یک سری اصلاح و بهبود فرآیندها پرداخته شد و بسترهای لازم برای تسهیل امور آسیب زا، فسادزا و پیچیده فراهم شد.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657063

مهمترین اخبار ایران و جهان: