نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 22:03

دوم بهمن‌ماه شروع طرح سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در فارس

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس از روز دوشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهرنگ قربانی با اشاره آغاز طرح سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی از دوم بهمن‌ماه، جامعه هدف این طرح را در مرحله اول، افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از اداره کل امور اتباع استان برشمرد.

وی گفت: از مزایای شرکت در این طرح، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت، اشتغال، تردد، تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی درمان می باشد.

 قربانی اظهار داشت: اتباع خارجی جهت شروع فرآیند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج گانه منتخب  کفالت، اقامت و اشتغال(دفاتر 704 واقع در منطقه گویم، 707 بلوار طلاییه، 708 میدان پارسه، 710 چهار راه مقر، 711 بلوار مدرس) مراجعه کرده و ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی‌نامه جهت افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص شده‌ بانک ملی مراجعه و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌‌کنند.

قربانی یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.

قربانی در پایان تاکید کرد: این طرح ویژه‌ آن دسته از  اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت نموده اند و این اداره کل هیچ گونه برنامه ای جهت اعطای مجوز به اتباع خارجی غیرمجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644019

مهمترین اخبار ایران و جهان: