نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 19:51

میراسماعیلی دربیمارستان بستری شد/ملک زاده: سطح هوشیاری پائین آمده

رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان روز جمعه بعد از پایان دومین سفر استانی خود به مشهد مقدس و استان خراسان شمالی در مسیر برگشت به تهران در داخل هواپیما دچار سردرد خیلی شدید و درد قفسه سینه شد. متأسفانه شرایط وی تا به امروز دوشنبه ادامه داشته و در نهایت او پس از ناپایدار بودن شرایط جسمی با توصیه پزشکان به بیمارستان پارسا منتقل می‌شود.

ایرج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ایران بعد از سفری که به مشهد مقدس داشتند در داخل هواپیما دچار یک سردرد خیلی شدید و درد قفسه سینه شدند که حالا بلافاصله که آمدند با من تماس گرفتند، در همان ابتدای کار فشار ایشان ۱۸ بود، برای کنترل داروهای سرپایی دادیم که متأسفانه به خاطر مشغله‌های کاری که ایشان مثل همیشه دارند، علی رغم اینکه به ایشان توصیه کردیم در همان روز به بیمارستان مراجعه کنند، تشریف نیاوردند.

میراسماعیلی دربیمارستان بستری شد/ملک زاده: سطح هوشیاری پائین آمده


وی در ادامه افزود: امروز صبح با من تماس گرفتند که شرایط جالبی نداشت، درد قفسه سینه شدید و سر درد شدید مقداری هم افت سطح هوشیاری داشتند، همکاران زحمت کشیدند ایشان را به بیمارستان انتقال دادند، الان تحت نظر پزشکان متخصص قلب و مغز و اعصاب هستند، انشاالله نتایج آزمایشات، سی تی اسکن بخصوص آنزیم‌های قلبشان بدستمان برسد می‌توانیم دوران درمان را آغاز نمائیم.

دکتر ملک محمدی در پایان خاطرنشان کرد: خواهشمندیم از علاقمندان به میراسماعیلی سمت بیمارستان تشریف نیاورند از ایشان هم خواهش کردیم تلفن همراه خود را خاموش کنند تا به آرامش فکری برسند تا همکاران پزشک هم بتوانند کار خودشان را بهتر انجام دهند. لطفاً برای ایشان دعا بفرمائید.

میراسماعیلی دربیمارستان بستری شد/ملک زاده: سطح هوشیاری پائین آمده

منبع: مهر
شناسه خبر: 1231119

مهمترین اخبار ایران و جهان: