نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 20:17

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه اشرفیه مطالبه جدی مردم است

آستانه اشرفیه- نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی این شهرستان مطالبه جدی مردم است، گفت: تخصیص آمبولانس و نیروی انسانی از دیگر مطالبات به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نجفی عصر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی مرکز سلامت بندر کیاشهر، اظهار کرد: تلاش‌های دانشگاه در راستای رفع محرومیت‌ها بوبژه در حوزه بهداشت و درمان از شهرستان تشدید شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در آستانه اشرفیه مطالبه جدی مردم است، افزود: شبانه‌روزی کردن مرکز جامع سلامت دستک و احداث مرکز جامع سلامت ویژه در بندر کیاشهر بخشی مطالبات مردمی در حوزه بهداشت و درمان است.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص آمبولانس و نیروی انسانی پزشک و پرستار، از دیگر مطالبات مردم در این شهرستان است.

ارتقای سرانه سلامت آستانه اشرفیه در اولویت قرار گیرد

«خسرو آرنگ» سرپرست فرمانداری آستانه‌اشرفیه نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات و چالش‌های حوزه درمان، اظهار کرد: مشکلات و کمبودهای نظام سلامت در شهرستان آستانه‌اشرفیه، احصا شده و خوشبختانه در جهت رفع آن تلاش نیز شده است که نمونه آن احداث مرکز جامع سلامت ویژه بندر کیاشهر بوده است.

وی با بیان اینکه آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در حوزه‌های درمان دچار نقصان است، افزود: برای ارتقای سرانه سلامت شهرستان آستانه اشرفیه به ویژه در بندر کیاشهر چاره ویژه‌ای اندیشیده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1255319

مهمترین اخبار ایران و جهان: