نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 10:55

راه‌های کرمانشاه با وجود بارش برف باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان، تمام نیروهای راهداری در قالب ۴۶ اکیپ راهداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و انجام عملیات برف‌روبی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌اکنون در محور‌های قلاجه به اسلام آبادغرب، دالاهو به اسلام آبادغرب و اسلام آباد غرب تا ماهیدشت بارش شدید برف و باران گزارش شده است، اما با وجود اینکه سطح جاده سفید‌پوش شده است تردد در این محور‌ها با احتیاط ادامه دارد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان، تمام نیروهای راهداری در قالب ۴۶ اکیپ راهداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و انجام عملیات برف‌روبی هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون همه راه‌های استان باز است، گردنه‌های سرمیل، ماه مارس در سنقر و گردنه ژالانه نیز باز است و در صورت لزوم به سرعت بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: هم‌اکنون ۴۶ راهدارخانه با تجهیزات کامل شامل ۴۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و نمک و شن دپو شده در آماده‌باش هستند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 975663

مهمترین اخبار ایران و جهان: