نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 16:23

بیش از ۱۰۰۰ کودکستان در خوزستان فعالیت می‌کنند

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۸۸ کودکستان در استان گفت: اجرای برنامه‌های کیفیت بخشی آموزشی تربیتی در سطح کودکستان‌ها امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک یکی از سازمان‌های اثربخش و تأثیرگذار در مجموعه تعلیم و تربیت کشور و مهمترین حوزه اثربخشی این سازمان، فعالیت کودکستان‌ها در سطح کشور است.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۸۸ کودکستان در خوزستان اضافه کرد: نظارت بر عملکرد این کودکستان‌ها، نظارت بر روند فعالیت مؤسسان این فضاهای آموزشی تربیتی و اجرای برنامه‌های کیفیت بخشی آموزشی تربیتی از جمله مهمترین برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کودکستان‌ها در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر نقش فعال کودکستان‌ها در تحقق اهداف سند تحول بنیادین و نقش آفرینی این کودکستان‌ها در شکل گیری شخصیت نوآموزان گفت: تعلیم و تربیت صحیح، نظام مند، اثربخش و تحولی باید از پایین‌ترین سن برای کودک آغاز شود و این همان رسالت غایی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است و آموزش و پرورش خوزستان با تمام توان در راستای تحقق این امر مهم تلاش خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978619

مهمترین اخبار ایران و جهان: