نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:32

روحیه جهادی ویژگی مهم دولت سیزدهم است/ توجه به مسئله آب شرب

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه روحیه جهادی ویژگی دولت سیزدهم است، گفت: مردم انتظار دارند با همین روحیه جهادی مسائل و مشکلات استان نیز برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح پنجشنبه در مراسم آغازین روز هفته دولت استان سمنان به میزبانی گلزار شهدای حرم حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان ضمن اشاره به ویژگی‌های دولت مردان بیان کرد: دولت سیزدهم با روحیه جهادی کارها را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از زحمات و خدمات دولت قدردانی کردند و این خود یک مدال افتخار برای دولت سیزدهم است، تاکید کرد: در استان نیز شاهد اقدامات خوبی از سوی دولت مردان هستیم که جای تقدیر دارد.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه خدمت به مردم و برای رضایت خداوند، جایگاه ما را بالا برده و عزت به ارمغان می‌آورد گفت: مردم انتظار دارند با همین روحیه جهادی مسائل و مشکلات استان نیز برطرف شود.

مطیعی خواستار استمرار اقدامات جهادی و رفع مشکلات از سوی مسئولان دولتی شد و گفت: مسئله آب یکی از اساسی‌ترین موضوعات استان نیازمند پیگیری و توجه بیشتر مسئولان است تا شاهد رفع این معضل بزرگ باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465763

مهمترین اخبار ایران و جهان: