نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 12:13

بزرگترین رویداد فرهنگی در ساحل مازندران برپا می شود

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: بزرگترین رویداد تحولی فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب زینبی پنج شتبه این هفته در سواحل مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی با حضور جمعی از تلاشگران فرهنگی مازندران افزود: در این برنامه تحول آفرین، ویژه برنامه‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران در اجرای این طرح یادآورشد: این برنامه با محوریت جوانان انقلابی و مؤمن دیار علویان به مرحله اجرا در می‌آید.

سلگی، دولت سیزدهم را تحول آفرین در عرصه فرهنگ دانست وافزود: سیاست کلیدی دولت در عرصه فرهنگی توجه به بازآفرینی ارزش‌های فرهنگی اصیل ایرانی واسلامی است.

این مسئول اظهار کرد: گروه‌های اجتماعی مردم نهاد برای نقش آفرینی در عرصه فرهنگی مازندران سازماندهی شدند.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از نقش محوری برجستگان و نخبگان فکری و فرهنگی استان مانند امامان جمعه و جماعات و نیز جوانان انقلابی این عرصه در پیشبرد طرح‌های تحولی حوزه فرهنگ خاطر نشان کرد: پیشاهنگی جوانان انقلابی و با بصیرت دیار علویان در حوزه فرهنگ مایه مباهات است.

سلگی اظهار کرد: دولت سیزدهم در دفاع از مواضع فرهنگی انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: پالایش و تقویت پیشران‌های تحولی عرصه فرهنگ نیازمند راهبرد محوری و اصولی منطبق با آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496063

مهمترین اخبار ایران و جهان: