نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 22:03

برپایی ۲۵ موکب در مسیر حرکت زائران رضوی از زبرخان به مشهد مقدس

فرماندار زبرخان از برپایی ۲۵ موکب در مسیر زائران پیاده در مسیر زبرخان به مشهد خبر داد.

محمد عین‌القضات در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: برای رفاه زائران و ارائه خدمات به زائران پیاده حرم رضوی تعداد ۱۱ موکب و ۱۴ ایستگاه صلواتی در مسیر زبرخان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

فرماندار زبرخان با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی زائران رضوی هستیم، تاکید کرد: بیش از ۱۵۰‌هزار نفر از مسیر زبرخان به طرف بارگاه امام علی بن موسی الرضا حرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه با جذب سهمیه آرد جداگانه موفق به تامین آرد مورد نیاز‌ برای موکب‌های شهرستان زبرخان شد‌ه‌ایم، عنوان کرد: امکانات زبرساختی در تمامی موکب‌ها فراهم شده است.

عین‌القضات با ذکر این نکته که امسال همراه با افزایش زائران حرم رضوی تعداد و ظرفیت موکب‌ها را افزایش دادیم، ابراز کرد: تمامی ادارات زبرخان در قالب ۵ کمیته در ستاد هماهنگی و پشتیبانی زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) فعالیت دارند.

فرماندار زبرخان تشریح کرد: اسکان،  پشتیبانی و نظافت موکب‌ها با همکاری ادارات مربوطه برای زائران رضوی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای جوانان زائران پیاده، ناحیه بسیج زبرخان در تمامی موکب‌‌های مسیر زبرخان به مشهد مقدس مشغول ارائه خدمات فرهنگی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497219

مهمترین اخبار ایران و جهان: