نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:17

اجرای محدودیت‌های ترافیکی‌ همزمان با برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری در ارومیه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ رضا پناهی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از اجرای محدودیت های ترافیکی همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری در ارومیه خبر داد.

 وی بیان کرد: به اطلاع تمامی هموطنان و رانندگان محترم سازمان ها و ارگان ها و نهادهای دولتی ،مراکز نظامی، آموزشی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها، کارخانجات تولیدی، پایانه‌های حمل بار و مسافر استان می‌رساند با توجه به برگزاری مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی و تامین ایمنی جاده‌ای، محدودیت های ترافیکی در روز یکشنبه ۵ شهریور ماه توسط پلیس راه در مسیرهای برگزاری تور دوچرخه سواری به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه مورخه ۵ شهریور ماه از ساعت 9 صبح تا ۱۳ ظهر، تردد کلیه وسایط نقلیه از طرف تبریز به ارومیه و بالعکس از طریق بزرگراه شهید کلانتری با محدودیت حرکت و تاخیر صورت خواهد گرفت.

 

پناهی افزود: زمان تقریبی حضور تیم های دوچرخه سواری در حوزه استحفاظی جاده های استان آذربایجان غربی ساعت ۱۱ صبح خواهد بود لذا از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۳ محدودیت تردد در مسیر برگشت تبریز به ارومیه از سمت عوارضی تا ورودی شهر ارومیه خو‌اهیم داشت لذا خواهشمندیم از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

 

وی گفت: از رانندگان عزیز خواهشمندیم در صورت مواجه شدن با اعمال محدودیت، با صبر و حوصله پلیس را در جهت برگزاری با شکوه و منظم این رویداد ورزشی یاری نمایید.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469663

مهمترین اخبار ایران و جهان: