نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 00:44

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی وتعزیه اربعین حسینی منصوب شد

اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به عنوان دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در این استان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بوعذار از فعالان تئاتر کشور و برگزیده جشنواره‌های متعدد نمایشی است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

وی، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار به عنوان دبیر و مجری طرح این رویداد منصوب می‌شود.

«پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» با هدف تبیین مفاهیم نهضت عاشورا و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی پیاده روی اربعین حسینی، به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اربعین است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با مشارکت اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، ستاد فهمای خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان در مرزهای شلمچه و چذابه با حضور هنرمندان منتخب تئاتر و تعزیه کشور برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470419

مهمترین اخبار ایران و جهان: