نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 11:19

تجلیل از معلمان و مربیان در مدارس استان سمنان

سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن اشاره به به برنامه‌های پیشنهادی ابتکاری در حوزه انجمن، گفت: در این زمینه تجلیل از معلمان و مربیان در مدارس استان پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسقایی صبح چهارشنبه در نشست اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان استان سمنان به میزبانی آموزش و پرورش، ضمن اشاره به برنامه‌های پیشنهادی ابتکاری در حوزه انجمن اولیا و مربیان بیان کرد: در سال تحصیلی جاری ویژه برنامه تجلیل از معلمان و مربیان در مدارس استان سمنان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری طرح هفته پیوند دو در مدارس استان با محوریت پیوند مدارس و اولیا و مربیان خبر داد و افزود: مشارکت در برپایی نماز جماعت و همچنین توانمندسازی و آموزش مهارت‌های لازم به دانش‌آموزان، والدین و کارکنان برای مواجهه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله دیگر برنامه‌ها است.

پیگیری وضعیت سرویس مدارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان از پیشنهاد سبد میان وعده غذایی سالم در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: بهبود برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی، بهداشتی و تفریحات سالم از دیگر برنامه‌های اولیا و مربیان برای مدارس استان محسوب می‌شود.

اسقایی با بیان اینکه همکاری و مشارکت در برپایی کارگاه‌های آموزشی کسب مهارت‌های کارآفرینی و فعالیت‌های خلاقیت محور در تمام دوره‌های تحصیلی از دیگر پیشنهادات اولیا و مربیان برای اجرا در مدارس استان سمنان است، گفت: انجمن اولیا و مربیان مدارس و شوراهای انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌ها و مناطق با تلاشی مضاعف، کارگروه‌های لباس فرم دانش‌آموزی را شکل داده است.

وی همچنین از تشکیل کارگروه رسیدگی به وضعیت سرویس مدارس در استان خبر داد و ابراز داشت: انجمن اولیا و مربیان مدارس و شوراهای انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان همچنین کلاس‌های آموزش خانواده را در مدارس و شهرستان‌ها تشکیل و آسیب‌ها و راهکارهای موجود را احصا و شناسایی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159019

مهمترین اخبار ایران و جهان: