نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 20:30

همراهی مدیریت البرز برای افزایش خدمات به دانش‌آموزان و فرهنگیان

کرج- استاندار البرز گفت: مدیریت استان با آموزش و پرورش به منظور افزایش خدمات به دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبدالهی عصر چهارشنبه در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و توسعه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: این استان آماده همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان است تا ظرفیت‌های موجود در استان در راستای خدمت به فرهنگیان این قشر تلاشگر و تأثیر گذار در جامعه به کار گرفته شود.

وی افزود: از نحوه تشکیل و فعالیت کاری صندوق فرهنگیان مطلع هستم اما این صندوق برای خدمت به قشر فرهنگی باید برنامه محور حرکت کند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان از اندوخته خود معلمان شکل گرفته است، یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری این صندوق در استان البرز باید بر اساس کتابچه اقتصادی و لیست سرمایه گذاری در استان اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت کارخانه قند کرج هم نیاز به بازدید و برگزاری جلسه مشترک تیم استانداری، آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان دارد.

عبدالهی ادامه داد: صندوق ذخیره فرهنگیان زمینه‌های همکاری در استان البرز را معرفی کند تا از سوی تیم کارشناسی و مشاور مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انگیزه رغبت فرهنگیان برای عضویت و مشارکت در برنامه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان نیز باید افزایش یابد و با کار کردن می‌توان اعتمادسازی کرد.

استاندار البرز افزود: استان با آموزش و پرورش به منظور افزایش خدمات به دانش آموزان و فرهنگیان همراه است و در زمینه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز این تعامل پس از بررسی فعالیت‌هایی که مطرح می‌شود، امکان پذیر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211987

مهمترین اخبار ایران و جهان: